Accolta
Accolta Storia di u muvimentu Organizazione Cuntatti Adesione/Daziu Ligame
Accolta Attualità Apputamentu Elezzione Interviste Multimedia A Francia Fora Pulitica Ripressione Terra Corsa Culunisazione Lingua è Cultura Ecunumia è Suciale Internaziunale In memoria E Ghjurnate



06/2006

CNI cundanna l’intarpillazzioni di Petru Paoli



CORSICA NAZIONE INDIPENDENTE cundanna l’intarpillazzioni di unu di i rispunsevuli di u nosciu esicutivu, Petru Paoli. In u stessu tempu, so stati missi in guardia custoghja militenti di u nosciu muvimentu cume un elettu municipali d’Aiacciu e un prighjuneru puliticu.

Un la pudemu accittà !!!

Iss’ intarpillazzioni mosciani a vulintà di l’attuali guvernu francesi pà via di u so ministru di l’internu di ammutuliscia quiddi chi purtani in Corsica un’altra visioni pulitica di l’avvena in corsica, quiddi chi ghjustamenti dicini chi pa ssu paesi ci voli un alternativa chi volta u spinu à a nigazioni identitaria, à l’uniformisazioni di a sucità, a u suttu sviluppu economicu, suciali e culturali e chi ramentani chi u drittu a campà in u so paesu hè un drittu universali chi permetti u nosciu drittu à a diffarenza.

A Corsica hè un paesu chi t’ha i so dritti.

Eccu parchi dapoi qualchi tempi, parecchji militenti di u nosciu muvimentu so attaccati da i forzi di pulizia e di ghjustizia francesi.

Ma un staremu mai zitti !!!

Purtemu u nosciu sustegnu a tutti i militenti parseguitati e piu particularmenti à Petru Paoli e Paulu Medurio e dimu bé chi purtaremu a noscia lotta sin’e a a ricuniscenza di i dritti di u nosciu populu a scedda i so lindumani.

CORSICA NAZIONE INDIPENDENTE





 

© Corsica Nazione Indipendente — 2008