Accolta
Accolta Storia di u muvimentu Organizazione Cuntatti Adesione/Daziu Ligame
Accolta Attualità Apputamentu Elezzione Interviste Multimedia A Francia Fora Pulitica Ripressione Terra Corsa Culunisazione Lingua è Cultura Ecunumia è Suciale Internaziunale In memoria E Ghjurnate



07/2006

Cunsulta : CNI si primureghja di a Tarra



Corsica Nazioni Indipendenti avia urganizatu una cunsulta cù l’insembu di i sezzioni. Monda militenti so cuddati pà fà u puntu nant’à a situazioni.

Ben sicuru, pà via di un testu prupostu da a sezzioni suttanaccia, i dibattiti si sò purtati nant’à a l’unioni (Unioni Naziunali), l’unità strategica (a pruposta di un fronti d’urganisazioni), è i rilazioni di u nosciu partitu cù l’insembu di u muvimentu patrioticu.

Si ugnunu ricunnosci l’impurtanza di l’unioni, i critichi si sò purtati nant’à a u pesu di iss’unioni nant’à u tarrenu di i lotta, è i necissari adattazioni pà pisà di più.

Ognunu hà dinò ricunnusciutu l’impurtanza di circà in senu à u muvimentu naziunali i cunvergenzi pà metta in ballu un’unioni più forti. Un’analisi hè stata fatta da a Cunsulta naziunali.


Corsica Nazioni Indipendenti

A piazza di Corsica Nazioni Indipendenti hè stata dinò l’uccasioni di dibattiti. I militenti rammentani cù ghjustezza chì ogni urganisazioni devi esista cù u so parè è chì Corsica Nazioni Indipendenti devi cuntinuà a so custruzzioni di prughjetta di sucità pà una Corsica Indipendenti è fà senta dinò a so voci quandu a situazioni li dumanda.


I Ghjurnati

Ben sicuru ùn si pudia micca fà una riunioni d’istati senza parlà di i ghjurnati. Quist’annu i ghjurnati devini essa dinò l’uccasioni di muscià publicamenti a forza di u muvimentu patrioticu nant’à a scena intarnaziunali rivindichendu forti è tutt’insembu a difesa di a tarra corsa oghji missa à mali da a pulitica di spussessu ingaghjata da u guvernu francesu cù a cumplicità di certi eletti.

Un tema saria dinò cunsacratu à l’intarnaziunali pà muscià chì l’indipendentisti in lotta contr’à u culunialisimu devini accunciassi pà fà senta a so voci supratuttu à l’iniziu di i prossimi alizzioni prisidenziali francesi.


A tarra

A difesa di a tarra hè stata unu di i temi forti di discussioni. I pruposti sò stati parechji muscendu bè a cuscenza di i militenti di fronti à issu spussessu culletivu. Di fatti uni pochi di pruposti ani à essa analizati da a prossima ghjunta pà metta in ballu iniziativi nicissarii pà muscià chì a noscia tarra, nimu ùn la pò cumprà, ùn vale à pattighjà !!!


U suciali

S’hè dinò parlatu di sughjetti di u suciali. Un testu hè statu prupostu à a riflessioni di l’insembu di i militenti pà arradicà u nosciu partitu ind’è a lotta di quiddi chì in Corsica, è sò di più in più numarosi, ani un debuli niveddu di vita, o micca stentapani è casi pà campà…

A riunioni s’hè compia cu l’esposizioni sempri d’attualità di a situazioni di i patriotti incarcerati è u sustegnu di tarrenu chì se devi purtà à issu niveddu.

Ulivieru Sauli





 

© Corsica Nazione Indipendente — 2008